شرکت فروش نخ ابریشم اصل

نخ ابریشم اصل یکی از بهترین نخ ها با تار پود محکم است. خاصیت ضد باکتریایی دارد و دارای بیشترین زمینه کاربردی در زمینه های مختلف پزشکی، صنایع مبلمان، لباس های ورزشی و لباس های مجلسی و دیگر موارد دارد. به دلیل زیبایی و جذب رطوبت بسیار بالای این نخ ها، استفاده از آنها برای تولید پارچه های مخصوص روتختی از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. بدین منظور برای خرید این محصول می توانید با مسئولین شرکت فروش نخ ابریشمی که آشنایی کامل با کیفیت و قیمت این نخ ها دارند صحبت کنید.

شرکت فروش نخ ابریشم اصل

راه های تشخیص ابریشم اصل از مصنوعی

راه های تشخیص ابریشم اصل از مصنوعی بعضی از ابریشم کاران می گویند ابریشم اصل از سلول های پروتئینی کرم ابریشم است که وقتی در مجاورت گرما قرار می گیرد آرام آرام پودر می شوند، در حالی که ابریشم مصنوعی در مجاورت شعله گلوله می شود. بعضی ها هم می گویند ابریشم طبیعی ظرافت خاصی دارد که ابریشم مصنوعی از آن بی بهره است. اما برای تشخیص کیفیت و جنس ابریشم ها از هم راه های دیگر مثل مالش پارچه می تواند استفاده کرد که ابریشم اصل دست را گرم می کند.

پارچه های ابریشمی خیلی پارچه های لطیفی هستند که از نظر ظاهری خیلی با هم هم فرقی ندارند. با این وجود به آنها هم ابریشم می گویند. در واقع اگر حرفه ای نباشید گول کیفیت نخ ابریشم ها را خواهید خورد. احتمالا راههای بیشتری هم برای تشخیص اصل بودن ابریشم وجود دارد، معمولا پارچه های ابریشمی مصنوعی نسبت به ابریشم طبیعی ضخیم تر می باشند که برای تشخیص باید علاوه بر اینکه در دست خود مچاله می کنید می توانید از حلقه های تنگ هم عبور دهید.

هر چند تشخیص ابریشم اصل از مصنوعی در درجه اول برای مبتدیان کار سختی است، اما برخی از کارشناسان عقیده دارند جنس ابریشم اصل وقتی مشخص است که وزنی سبک و قابلیت تنفس‌ پذیری بالا و دفع کننده گرما در حد مطلوب باشد.

ویژگی نخ ابریشم اصل

ویژگی نخ ابریشم اصل نخ ابریشم طبیعی اصل در نهایت به شما کمک می کند تا متوجه شوید پارچه های ابریشمی اصل خواهند بود. یکی از کارهایی که اکثر فروشندگان نخ های ابریشمی قبل از فروش محصولات خود می کنند نشان دادن تار و پود نخ ابریشمی به مشتریان است. بیشتر مشتریان دوست دارند اطلاعات بیشتری درباره این نخ ها داشته باشند. با توجه به اینکه تقریبا هر چیزی در دنیای فیزیکی معادل قابلی در دنیای مجازی دارد این نخ ها با تفاوت های ناچیزی قابل ملاحظه هستند.

افرادی که در زمینه تولید ابریشم فعالیت دارند، به عنوان تولید کنندگان واقعی ویژگی هایی چون تنظیم حرارتی نخ ابریشمی، آب رفتن، الکتریسیته ساکن و قابلیت خشک شدن سریع را در تولید نخ های ابریشمی لحاظ می کنند تا در بازار فروش با استقبال بیشتری روبرو شوند. با مشخص شدن مواد اولیه آلانین، سرین، والین، گلیسین، تیروزین و اسید گلوتامیک موجود در نخ های ابریشمی می توان به این مهم دست یابند.

نگاهی به نخ ابریشم خالص و رنگ آن و الیاف نخ ابریشم بیندازید تا متوجه شوید که نخ ابریشم اصل بافت صاف، براق و درخشان و بادوامی دارد. به روش بافت پارچه های ابریشمی دقت کنید که روش بافت الیاف ابریشم مشخص کننده اصلی کاربرد پارچه ابریشمی خواهد بود.

توزیع انواع نخ ابریشم اصل

توزیع انواع نخ ابریشم اصل نکته مهم در توزیع نخ های ابریشمی اصل، توجه به میزان درآمد افراد در جامعه است. هر چند دقیقا رابطه سطح درآمدی افراد مشخص نیست، چرا که سلایق افراد متفاوت است بعضی از افراد با وجود سطح درآمدی متوسط اجناس برند ابریشمی می خرند. اما بعضی ها با سطح درآمدی بالا خریدار محصولات معمولی هستند. بدین منظور توزیع محصولات گران قیمت مراکز خاصی را می طلبد که توزیع کنندگان نخ های ابریشمی باید هوشیار باشند.

توزیع کنندگان نخ ابریشمی پیوسته می کوشند تا نیازهای در حال تغییر و موارد مهم تاثیرگدار برای مشتریان خود را درک کنند، آنها می دانند که مردم نسبت به نرمی و کیفیت خوب نخ ابریشم دقیق هستند و نخ مصنوعی که کیفیت نامطلوب دارند را نمی پذیرند. همچنین می دانند که مشتریان زندگی پر مشغله ای دارند و وقت کافی برای خرید پارچه ها ندارند از این رو تنها به مراکز معتبر رجوع می کنند که این امر چاره ای جز کوشش برای کسب اعتبار ندارند.